duminică, 29 ianuarie 2012

8 Mile

<<Vreau să văd toată lumea din 313
cu mâinile în aer și urmați-mă pe mine.
Toată lumea din 313 hai cu mâinile sus,
Uite, uite!!
Observați că în timp ce face pe durul,
tipul ăsta nu și-a ridicat mâinile.
Treaba asta cu "Lumea liberă" te-a cam balonat.
Să vedem cui îi e frică
de baiatul asta rău? 1,2,3,4.
Un tupeist, 2 tupeiști, 3 tupeiști, 4 tupeiști,
3 tupeiști, 2 tupeiști, unul.
Tupeul tău, tupeul lui,
tupeul tau...nu există.
Tipul ăsta nu e nici pe departe MC.
Eu știu deja ce ai de zis împotriva mea.
Sunt alb sunt un amărât,
locuiesc într-o rulotă împreună cu mama mea,
Prietenul meu Future este un unchi Tom,
am un prieten tâmpit numit Chadder Bob,
care s-a împușcat în picior
cu propria lui armă.
Am fost bătut de voi toți 6,
și Wink mi-a regulat într-adevăr prietena.
Dar încă stau aici strigând:
la dracu cu "Lumea liberă".
Și tipule nu încerca măcar să mă judeci
habar n-ai prin ce dracu am trecut eu.
Dar eu știu ceva despre tine,
ai invățat la Crembrook, asta-i o școală particulară.
Ce s-a întâmplat câine?
te-ai rușinat?
Tipul ăsta-i un gangster,
numele lui adevărat este Clarence.
Și pe lângă asta mai stă
și acasă cu părinții.
Iar părinții lui Clarence
au o căsnicie fericită.
Tipul ăsta nu știe ce-i aia bătălie,
pentru că nu există așa ceva ca "jumătate de meserie".
Îi e frică de moarte și îi e frică
să se uite în albumul de absolvire.
La dracu' cu Crembrook...
La dracu' cu beat-ul,
o să fac acapella.
Să-l ia dracu' pe Papa Doc, sa-l ia dracu',
de ceas și de rulotă, să-i ia dracu' pe toți.
Să vă i-a dracu' pe toți
dacă vă îndoiți de mine.
Sunt un gunoi alb care vorbește
și o spun cu mândrie.
S-o ia dracu' de bătălie
nu vreau să o câștig m-am cărat.
Poftim spune oamenilor aștia despre mine
ceva ce nu știu.>>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu